Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth m0073172 xcla^"
  1. Absolutno jako směr výchovy / Jiří Zeman .
    In: Systémová pedagogika. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2005. Systémová pedagogika. s. 62-63 .
    article

    article

  2. Dohlížet a trestat / Robert Čapek .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Aktuální otázky psychologie učitele. s. 81-84 .
    article

    article

  3. Filosofické aspekty počítačových prostředí v učení / Marie Mlčková .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 331-335 .
    article

    article

  4. Filozoficzne żródła pedagogiki systemowej / Krystyna Duraj-Nowakowa .
    In: Systémová pedagogika. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2005. Systémová pedagogika. s. 31-34 .
    article

    article

  5. K filozofii české vzdělanosti a kultury / Stanislava Kučerová .
    In: Systémová pedagogika. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2005. Systémová pedagogika. s. 11-18 .
    article

    article

  6. Patočkovo pojetí kompenetrace u součastníků / Jiřina Lánská .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 107-110 .
    article

    article

  7. Příspěvek k diskutovaným otázkám sexuální výchovy na základních školách v České republice v kontextu filosofie výchovy / Miroslav Joukl .
    In: K aktuálním otázkám rodinné výchovy. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Rodinná a sexuální výchova: dnešní reflexe a citlivá místa. s. 10-14 .
    article

    article

  8. Úloha přírody ve filosofických úvahách Komenského a její význam ve školním vzdělání / Otakar Richter .
    In: Jan Amos Komenský [94 s.]. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1972. S. 65-68 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.