Search results

Records found: 29  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth m0080110 xcla^"
  1. Aspekty marketingové komunikace při světové sportovní akci na území České republiky = Aspects of marketing communication of top sport event in the Czech Republic / Otakar Ungerman .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [407 stran]. ISBN 978-80-7435-548-6. S. 265-273 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_3.pdf .
    article

    article

  2. Autorskosprávní aspekty reklamy / Věra Švejdová .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010 [295 s.]. ISBN 978-80-7435-067-2 (brož.) E-learning 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 229-232 .
    article

    article

  3. Behaviorální ekonomie a její vliv na firemní marketing = Behavioral economic's influence over company marketing / Jan Pospíšil .
    In: Hradecké ekonomické dny 2010 [277 s.]. ISBN 978-80-7435-041-2 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 55-58 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2010_II.pdf .
    article

    article

  4. City's promotional activity (based on Rzeszów, Poland) / Wiesław Szopiński .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 407-412 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    article

    article

  5. Český digitální reklamní prostor se zvětšuje = The Czech digital advertising space gets bigger / Čeněk Celer .
    In: Hradecké ekonomické dny 2013 [388 s.]. ISBN 978-80-7435-249-2 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 77-82 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_1.pdf .
    article

    article

  6. Influence of promotion actions on development of a region (on the basis of the Province of Podkarpackie) / Wiesław Szopiński .
    In: Hradec Economic Days 2011 [325 s.]. ISBN 978-80-7435-101-3 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 275-279 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2011_2.pdf .
    article

    article

  7. Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace = The sources of information and impulse of advertising in the context of inter-generational comparison / Lucja Matusiková .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 107-115 .
    article

    article

  8. Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji? = How to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region? / Kateřina Matušínská, Marta Wilczková .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 99-106 .
    article

    article

  9. Klasické výtvarné artefakty v súčasnej reklame = The creative artefacts in contemporary advertising / Jitka Rožňová .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 48-56 .
    article

    article

  10. Komunikácia bankových subjektov s klientom = Banks communication with customers / Vlasta Konečná .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 154-162 .
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.