Search results

Records found: 15  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth m0104778 xcla^"
  1. Globalizácia a individualizácia mládeže (negatívne stránky) / P. Ondrejkovič .
    In: Socialia 2002 [209 s.]. ISBN 80-7041-902-4 Socialia 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 15-23 .
    article

    article

  2. Mládež v globálním a digitálním světě a tvořivost / Jiří Semrád .
    In: Socialia 2002 [300 s.]. ISBN 80-7041-557-6 Socialia 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 257-263 .
    article

    article

  3. Mládež "včera a dnes" očami učiteľov / Ľubomíra Pružinská .
    In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 132-136 .
    article

    article

  4. Nelegálne drogy z pohľadu slovenskej mládeže / Marianna Pétiová .
    In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 304-308 .
    article

    article

  5. Nové formy trávení volného času / Jan Sýkora .
    In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 149-152 .
    article

    article

  6. Odraz hodnôt v spôsobe trávenia voľného času detí / Lenka Gottliebová-Jana Levická .
    In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 75-85 .
    article

    article

  7. Odraz volnočasových aktivit v životním způsobu mládeže / Monika Žumárová .
    In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 19-23 .
    article

    article

  8. Pohled na životní způsob současné mládeže / Blahoslav Kraus .
    In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 11-18 .
    article

    article

  9. Postoje študentov SPU v Nitre k vlastnému zdraviu / Dušan Rais .
    In: Optimální působení tělesné zátěže a výživy. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Optimální působení tělesné zátěže a výživy. s. 136-142 .
    article

    article

  10. Prevencia drogových závoslostí u študentov vysokých škôl / Peter Jusko .
    In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 259-266 .
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.