Search results
- CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy / Radim Keřt .
In: Hradecké ekonomické dny 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hradecké ekonomické dny 2007/I. s. 326-330 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf . - Manažer vnějších vztahů - role, odbornost a komunikační nástroje = Public relations manager - role, professionalism and communication tools / Zuzana Boučková, Bohdana Kašparová, Petra Marešová, Kamil Kuča .
In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [445 stran]. ISBN 978-80-7435-546-2. S. 96-102 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_1.pdf . - Model vztahů vysokých škol s médii / Václav Švec .
In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 [83 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 80-7041-164-3 IMEA 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. s. 43-44 . - Postupy a nástroje v řízení komunikace municipalit / Pavel Herot .
In: Hradecké ekonomické dny 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hradecké ekonomické dny 2007/I. s. 193-198 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf . - Public relations in public administration - the Lower Silesia police case / Zdzisław Knecht, Maria Knecht-Tarczewska .
In: Od teorie k praxi, od praxe k teorii [682 s.]. ISBN 978-80-7435-138-9 (brož.) Od teorie k praxi, od praxe k teorii (konference. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 434-440 .