Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth m0162540 xcla^"
  1. LMS a videotvorba / Karel Zatloukal .
    In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 382-385 .
    article

    article

  2. Nová koncepce digitální multimediální laboratoře Fakulty informatiky a managementu = New concept digital multimedia laboratory at Faculty of informatics and management / Josef Lounek .
    In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. 5. ročník konference Alternativní metody výuky 2007. s. 24 .
    article

    article

  3. Video ve standardu 720 a 1080 = High-definition video standards: 720/1080 / Karel Zatloukal, Miroslav Ulrich .
    In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. 6. ročník konference Alternativní metody výuky 2008. s. 49 .
    article

    article

  4. Videotechnika v přípravě učitelů / Evžen Růžička, Bronislava Růžičková .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [258 s.]. ISBN 80-7041-424-3 Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. s. 176-177 .
    article

    article

  5. Videozáznam ve standardu 1080I / Karel Zatloukal, Miroslav Ulrich .
    In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 390-392 .
    article

    article

  6. Zdrojové videomateriály / Karel Zatloukal, Miroslav Ulrich .
    In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 393-396 .
    article

    article

  7. Zkušenosti z přípravy samostatných seminárních prací studentů v tvůrčí oblasti / Josef Lounek .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 321-324 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.