Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth m0197946 xcla^"
  1. Intelligence - natural and artificial / Matjaž Gams .
    In: Sborník studijních materiálů ke kurzu Teoretické aspekty umělé inteligence [134 s.]. ISBN 978-80-7435-315-4 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 99-115 .
    article

    article

  2. Některé vývojové křivky formálního deduktivního usuzování u dětí 8-15letých / Stanislav Langer .
    In: Sborník Pedagogické fakulty v Hradci Králové [193 s.]. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1975. s. 135-164 : 6 tab., 12 grafů .
    article

    article

  3. Neurobiologické a evoluční koreláty inteligence / František Koukolík .
    In: Sborník studijních materiálů ke kurzu Vybrané problémy kognitivní vědy [[60] s.]. ISBN 978-80-7435-270-6 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 26-35 .
    article

    article

  4. Počítačové modely a rozvoj prostorové inteligence = Computer models and the development of spatial intelligence / Josef Šedivý .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015. ISSN 1214-0554. ISBN 978-80-7435-555-4. S. 86-89 . http://www.extrasystem.com/9788087570272.pdf .
    article

    article

  5. Predikce školních výkonů žáka z jeho intelektových předpokladů (využití postupných metod) / Marie Budíková, Jiří Dan .
    In: Druhé statistické dny v Hradci Králové [78 s.]. ISBN 80-7041-870-2 (brož.) Statistické dny. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. s. 55-61 : 1 obr., 8 tab. .
    article

    article

  6. A variety of responses to literature / Emily Hradec .
    In: Children's literature in English at the turn of the Millennium [235 s.]. ISBN 80-7041-940-7 International Biennial Conference on Children's Literature in English. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. S. 232 .
    article

    article

  7. Základní poznatky o emoční inteligenci / Věra Machalová .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Aktuální otázky psychologie učitele. s. 45-60 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.