Search results
- České systémové inženýrství = Czech system engineering / Miloš Vítek .
In: Hradecké ekonomické dny 2008 [168 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 978-80-7041-202-2 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. s. 155 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2008.pdf . - E-learning ve výuce rozhodovacíh modelů / Andrea Voříšková, Radka Svobodová .
In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 304-306 : 2 obr. . - Informační bezpečnost / Josef Zelenka .
In: Systémová bezpečnost. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Systémová bezpečnost. s. 204-207 . - Lidské systémy a systémové inženýrství / Milan Brejcha ... [et al.] .
In: Lidské systémy [174 s.]. ISBN 80-86771-08-3 (brož.) Lidské systémy. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2004. s. 20-24 . - Modelový příklad syntézy systému / Miroslav Barvíř .
In: Systémová pedagogika. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2005. Systémová pedagogika. s. 101-105 . - Systémové inženýrství bilancuje: bude intelektuální nebo technokratické? / Miloš Vítek .
In: Systémová bezpečnost. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Systémová bezpečnost. s. 3-8 . - Systémové inženýrství v českém školství / Miloš Vítek .
In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 73-76 . - Systémový přístup a faktor času / Zdeněk Dráp .
In: Kritika systémových přístupů [207 s.]. ISBN 80-7041-161-9 Kritika systémových přístupů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 5-6 . - Téze panelové diskuse projektování lidských systémů / Zdeněk Dráb ... [et al.] .
In: Lidské systémy [174 s.]. ISBN 80-86771-08-3 (brož.) Lidské systémy. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2004. s. 25-32 . - Využití prostředí WebCT pro výuku teorie systémů / Vladimír Bureš .
In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 189-194 .