Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth m0345090 xcla^"
  1. Animace pojmu limita funkce v systému počítačové algebry Maple / Pavel Pražák, Tatiana Gavalcová, Blanka Pražáková .
    In: E-learning 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2007. s. 400-405 .
    article

    article

  2. Contribution of maths education to economic development / Tatiana Gavalcová .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days 2015. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015 [373 stran]. ISBN 978-80-7435-549-3. S. 154-165 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_4.pdf .
    article

    article

  3. Dotazníkové šetření jako dokumentace o studiu / Tatiana Gavalcová .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 [214 s.]. ISBN 978-80-7435-153-2 (brož.) E-learning 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 125-131 .
    article

    article

  4. E-learning a jeho potenciál pro výstupy ze studia - learning outcomes / Tatiana Gavalcová .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010 [295 s.]. ISBN 978-80-7435-067-2 (brož.) E-learning 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 102-107 : 1 tab. .
    article

    article

  5. Podpora studia matematiky : projekt volitelného předmětu v prostředí WebCT / Tatiana Gavalcová, Jiří Haviger, Pavel Pražák .
    In: E-learning 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2006. s. 198-203 .
    article

    article

  6. Projekt REFIMAT na FIM UHK : vklady a výstupy / Tatiana Gavalcová .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2012 [166 s.]. ISBN 978-80-7435-228-7 (brož.) E-learning 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. S. 70-74 .
    article

    article

  7. Předměty s matematickým obsahem : jak usnadnit úvodní etapy jejich studia na vysoké škole / Tatiana Gavalcová .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014 [134 s.]. ISBN 978-80-7435-481-6. S. 81-86 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.