Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth m0347664 asl^"
  1. Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.)  Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015 . 118 stran . ISBN 978-80-246-3075-5 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Marketingová komunikace a public relations

    book

  2. Slovník Klubů českých a slovenských autorů literatury faktu / [editor a odpovědný redaktor Jan Halada, slovenskou část sestavil Jozef Leikert] . Pelhřimov : Vydavatelství 999, 2003 ; Praha : Klub autorů literatury faktu . 351 s . ISBN 80-86391-10-8 .   [1, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Prezenčně1000
    Slovník Klubů českých a slovenských autorů literatury faktu

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.