Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth m0401649 azn^"
  1. Didaktika v pregraduální přípravě učitelů a její vztah k praxi : sborník příspěvků z celostátní konference s mezinárodní účastí, konané dne 25.5.2004 na PdF UHK v Hradci Králové / editor Jana Doležalová . Hradec Králové : Gaudeamus, 2005 . 112 s . ISBN 80-7041-211-9 .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
    book

    book

  2. Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy : sborník anotací 16. konference ČAPV, Pedagogická fakulta UHK, 2. - 4. září 2008 / editoři Daniela Vrabcová, Tomáš Svatoš . Hradec Králové : Gaudeamus, 2008 . 59 s . ISBN 978-80-7041-970-0 (CD) .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
    book

    book

  3. Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy : sborník sdělení 16. konference ČAPV : Pedagogická fakulta UHK 2.-4. září 2008 / editoři Tomáš Svatoš, Jana Doležalová . Hradec Králové : Gaudeamus, 2008 . 58 stran . ISBN 978-80-7041-287-9 (brožováno) . http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:4432cbb0-b987-11e3-9d7d-005056827e51 .   [1, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Prezenčně1000
    Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy

    book

  4. Rodinná a sexuální výchova: dnešní reflexe a citlivá místa : sborník příspěvků ze 6. celostátní konference: K aktuálním otázkám rodinné výchovy, Hradec Králové, 9.4.2003 / editor Tomáš Svatoš . Hradec Králové : Gaudeamus, 2004 . 152 s . ISBN 80-7041-078-7 (brož.) .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
    Rodinná a sexuální výchova: dnešní reflexe a citlivá místa

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.