Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth m0407382 xcla^"
  1. Etický rozměr učitelské profese v současnosti / Jaroslav Šturma .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Profesní etika pedagogů a mravní výchova žáků. s. 61-65 .
    article

    article

  2. K analýze totalitních i lokálních vzdělávacích systémů / Jaroslav Šturma .
    In: Systémová pedagogika. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2005. Systémová pedagogika. s. 167-170 .
    article

    article

  3. K etickým kompetencím edukátora / Jaroslav Šturma .
    In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 378-383 .
    article

    article

  4. K historii a problematice žákovské organizace v našich školách / Jaroslav Šturma, Radka Sklenářová .
    In: Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1987. Sborník Pedagogické fakulty v Hradci Králové. s. 165-179 .
    article

    article

  5. K problematice systémového přístupu v pedagogice / Jaroslav Šturma .
    In: Sborník Pedagogické fakulty v Hradci Králové [193 s.]. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1975. s. 53-60 .
    article

    article

  6. O mediální pedagogice a mediálně šířeném násilí mezi dětmi / Jaroslav Šturma .
    In: Socialia 2002 [300 s.]. ISBN 80-7041-557-6 Socialia 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 309-311 .
    article

    article

  7. Ochrana dětí v České republice / Jaroslav Šturma .
    In: Systémová bezpečnost. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Systémová bezpečnost. s. 164-166 .
    article

    article

  8. Systémový přístup z pohledu pedagoga / Jaroslav Šturma .
    In: Kritika systémových přístupů [207 s.]. ISBN 80-7041-161-9 Kritika systémových přístupů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 197-199 .
    article

    article

  9. Zrcadlení kultury v učivech / Jaroslav Šturma .
    In: Systémové pojetí kultury. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Systémové pojetí kultury. s. 249-255 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.