Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth m0426030 xcla^"
  1. Metodologie vědecké práce / Ondřej Krejcar .
    In: Sborník studijních materiálů ke kurzu Hodnocení výsledků VaV [84 s.]. ISBN 978-80-7435-351-2 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 5-16 .
    article

    article

  2. Nová architektura e-předmětů / Jaroslava Mikulecká .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2012 [166 s.]. ISBN 978-80-7435-228-7 (brož.) E-learning 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. S. 114-117 .
    article

    article

  3. Potenciál znalostního managementu ve vzdělávání vysokoškoláků / Jaroslava Mikulecká, Peter Mikulecký, Ilona Semrádová .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 151-156 .
    article

    article

  4. Tvorba a užití multimediálních studijních materiálů / Jan Sedláček .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 245-247 .
    article

    article

  5. Vstupní elektronický program pro studenty prvních ročníků na FIM UHK = Entrance electronic program for first year students at FIM UHK / Věra Strnadová, Petr Voborník .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [407 stran]. ISBN 978-80-7435-548-6. S. 130-136 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_3.pdf .
    article

    article

  6. Zkušenosti z přípravy samostatných seminárních prací studentů v tvůrčí oblasti / Josef Lounek .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 321-324 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.