Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth m0431088 xcla^"
  1. Dynamic components for use e-learning courses of electrotechnology / D. Demeter ... [et al.] .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 [214 s.]. ISBN 978-80-7435-153-2 (brož.) E-learning 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 97-102 : 6 obr. .
    article

    article

  2. Metodika výzkumu mentálních a kognitivních map na UHK / Josef Zelenka .
    In: Kognice 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Kognice 2005. s. 230-238 .
    article

    article

  3. Počítačem podporovaná výuka s programem Quest3D = Quest3D in computer aided teaching / Daniel Mokoš .
    In: Alternativní metody výuky 2010 [65 s.]. ISBN 978-80-7435-043-6 (brož.) Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 31 .
    article

    article

  4. Priestorová navigácia vo virtuálnej realite = Spatial navigation in virtual reality / Iveta Fajnerová ... [et al.] .
    In: Kognice 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Kognice 2008. s. 60-69 .
    article

    article

  5. Virtuálne svety a vzdelávanie v 21. storočí = Virtual worlds and education in 21st century / Helena Kajanová .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [445 stran]. ISBN 978-80-7435-546-2. S. 370-376 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_1.pdf .
    article

    article

  6. Virtuální prostředí pro psychologické experimenty = Virtual environment for psychological experiments / Bruno Ježek ... [et al.] .
    In: Kognice 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Kognice 2008. s. 297-301 .
    article

    article

  7. Zkušenosti s aplikováním alternativních metod ve výuce virtuální reality = Experiences with alternative methods application in virtual reality teaching / Josef Matějus .
    In: Alternativní metody výuky 2010 [65 s.]. ISBN 978-80-7435-043-6 (brož.) Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 28 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.