Search results

Records found: 24  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_cat 0011116 xcla^"
  1. How do firms in Slovakia use new trends in marketing communication : viral marketing = Ako firmy na Slovensku využívajú nové trendy v marketingovej komunikácii : virálny marketing / Zuzana Lušňáková, Katarína Kleinová .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 191-199 .
    article

    article

  2. Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace = The sources of information and impulse of advertising in the context of inter-generational comparison / Lucja Matusiková .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 107-115 .
    article

    article

  3. Internet v televizi, nebo televize na internetu? = Internet in TV or TV on the Internet? / Jan Čada, Michal Heczko .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 200-208 .
    article

    article

  4. Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji? = How to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region? / Kateřina Matušínská, Marta Wilczková .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 99-106 .
    article

    article

  5. Klasické výtvarné artefakty v súčasnej reklame = The creative artefacts in contemporary advertising / Jitka Rožňová .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 48-56 .
    article

    article

  6. Komunikácia bankových subjektov s klientom = Banks communication with customers / Vlasta Konečná .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 154-162 .
    article

    article

  7. Komunikačné aktivity univerzít vo väzbe na zisťovanie uplatnenia absolventov v praxi = Communication activities of universities in relation to finding out application of graduates in practice / Mária Rostášová, Alena Chrenková .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 83-90 .
    article

    article

  8. Komunikačný mix kamenných a internetových parfumérií = The communication mix of brick and internet perfume shops / Simona Muchová .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 147-153 .
    article

    article

  9. Lingvisticko-pragmatické sondy do sféry markentingovej komunikácie = Linguistic-pragmatic probes in the sphere of marketing communication / Miloš Horváth .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 39-47 .
    article

    article

  10. Marketing v organizacích občanského sektoru = Marketing in civil sector organizations / Marie Dohnalová .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 64-71 .
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.