Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_cat 0028245 xcla^"
  1. Ako dávať inteligenciu reálnym a virtuálnym robotom / Peter Sinčák, Mária Virčíková .
    In: Sborník studijních materiálů ke kurzu Teoretické aspekty umělé inteligence [134 s.]. ISBN 978-80-7435-315-4 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 50-65 .
    article

    article

  2. Aktuální problémy a perspektivy sémantického webu / Vojtěch Svátek .
    In: Sborník studijních materiálů ke kurzu Teoretické aspekty umělé inteligence [134 s.]. ISBN 978-80-7435-315-4 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 22-49 .
    article

    article

  3. Ambientní inteligence - proč a kam? / Peter Mikulecký .
    In: Sborník studijních materiálů ke kurzu Teoretické aspekty umělé inteligence [134 s.]. ISBN 978-80-7435-315-4 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 79-98 .
    article

    article

  4. Intelligence - natural and artificial / Matjaž Gams .
    In: Sborník studijních materiálů ke kurzu Teoretické aspekty umělé inteligence [134 s.]. ISBN 978-80-7435-315-4 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 99-115 .
    article

    article

  5. Sémantické vyhledávání a sémantické sítě / Michal Laclavik .
    In: Sborník studijních materiálů ke kurzu Teoretické aspekty umělé inteligence [134 s.]. ISBN 978-80-7435-315-4 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 5-21 .
    article

    article

  6. Towards computational models of artificial cognitive systems that can, in principle, pass the Turing test / Jiří Wiedermann .
    In: Sborník studijních materiálů ke kurzu Teoretické aspekty umělé inteligence [134 s.]. ISBN 978-80-7435-315-4 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 116-134 .
    article

    article

  7. Umelé emócie pre potreby sociálnej robotiky / Mária Virčíková, Peter Sinčák .
    In: Sborník studijních materiálů ke kurzu Teoretické aspekty umělé inteligence [134 s.]. ISBN 978-80-7435-315-4 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 66-78 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.