Search results

Records found: 11  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_cat m0373296 xcla^"
  1. Antistresový trénink pro budoucí učitele / Kateřina Juklová .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Aktuální otázky psychologie učitele. s. 65-68 .
    article

    article

  2. Dohlížet a trestat / Robert Čapek .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Aktuální otázky psychologie učitele. s. 81-84 .
    article

    article

  3. Klinický rok : podpora procesů profesního rozvoje studentů učitelství v průběhu dlouhodobé pedagogické praxe / Michaela Píšová .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Aktuální otázky psychologie učitele. s. 21-31 .
    article

    article

  4. Některé osobnostní charakteristiky u dětí a jejich dopad na prožívání ve škole / Iva Binarová, Alena Petrová .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Aktuální otázky psychologie učitele. s. 15-20 .
    article

    article

  5. Nová metoda zjišťování klimatu třídy / Jan Lašek .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Aktuální otázky psychologie učitele. s. 69-75 .
    article

    article

  6. Prosociální chování a zvládání zátěže / Drahomíra Oudová .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Aktuální otázky psychologie učitele. s. 61-64 .
    article

    article

  7. Psychologicko-sociální vztahy a role v pedagogické praxi / Michal Malý .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Aktuální otázky psychologie učitele. s. 85-89 .
    article

    article

  8. Role učitele ve vztahu k sociální opoře u dětí / Edita Ondřejová, Bohumil Koukola .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Aktuální otázky psychologie učitele. s. 32-44 .
    article

    article

  9. Učitel a psychoanalýza / Boris Iljuk .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Aktuální otázky psychologie učitele. s. 77-80 .
    article

    article

  10. Základní poznatky o emoční inteligenci / Věra Machalová .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Aktuální otázky psychologie učitele. s. 45-60 .
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.