Search results

Records found: 7  
Your query: Author = "Bačuvčík Radim 1975"
  1. Divadlo, filharmonie a studenti : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí / Radim Bačuvčík [elektronický zdroj] . Zlín : VeRBuM, c2008 . 1 CD-ROM . ISBN 978-80-904273-0-3 (CD-ROM) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  2. Jak posloucháme hudbu? : vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009 / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2010 . 140 s . ISBN 978-80-904273-8-9 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201102/contents/nkc20102155085_1.pdf .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Jak posloucháme hudbu?

    book

  3. Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2011 . 184 s . ISBN 978-80-87500-03-3 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201108/contents/nkc20112194709_1.pdf .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Marketing symfonických orchestrů

    book

  4. Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008 / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2009 . 1 CD-ROM (389 stran) . ISBN 978-80-904273-1-0 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  5. Tradiční a nové v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík a kol. . Zlín : VeRBuM, 2011 . 218 s . ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201108/contents/nkc20112201091_1.pdf .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Tradiční a nové v marketingové komunikaci

    book

  6. Vážná hudba na internetu = Classical music on Internet / Radim Bačuvčík .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 140-146 .
    article

    article

  7. Žena a muž v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík (ed.) . Zlín : VeRBuM, 2010 . 260 s . ISBN 978-80-904273-4-1 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102124103_1.pdf .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Žena a muž v marketingové komunikaci

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.