Search results

Records found: 8  
Your query: Author = "Foret Miroslav"
  1. Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka . Praha : Computer Press, 1999 . ix, 100 s . ISBN 80-7226-203-3 (brož.) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Evropské marketingové prostředí

    book

  2. Komunikace s veřejností . Brno : Masarykova univerzita, 1994 . 206 s . ISBN 80-210-1034-7 : .   [10, currently available 9]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0910
    Komunikace s veřejností

    book

  3. Marketing - základy a postupy : modelové situace, příklady, cvičení / Miroslav Foret ... [et al.] . Praha : Computer Press, 2001 . 162 s . ISBN 80-7226-558-X (brož.) : .   [3, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Marketing - základy a postupy

    book

  4. Marketingová komunikace / Miroslav Foret . 1 CD-ROM . ISBN 80-251-1041-9 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Marketingová komunikace

    book

  5. Marketingová komunikace / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2006 . xvii, 443 s . ISBN 80-251-1041-9 (váz.) : .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Marketingová komunikace

    book

  6. Marketingová komunikace / Miroslav Foret . Brno : Masarykova univerzita, 1997 . 157 s . ISBN 80-210-1681-7 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  7. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2008 . iv, 121 s . ISBN 978-80-251-2183-2 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Marketingový průzkum

    book

  8. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková . Praha : Grada, 2003 . 159 s . ISBN 80-247-0385-8 .   [5, currently available 4]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0410
    Marketingový výzkum

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.