Search results

Records found: 2  
Your query: Author = "Keřt Radim"
  1. CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy / Radim Keřt .
    In: Hradecké ekonomické dny 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hradecké ekonomické dny 2007/I. s. 326-330 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf .
    article

    article

  2. Customer relationship management - optimální rovnováha mezi firemní investicí a uspokojením zákaznických potřeb / Radim Keřt .
    In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 [83 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 80-7041-164-3 IMEA 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. s. 30 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.