Search results

Records found: 6  
Your query: Author = "Kordigel Aberšek Metka"
  1. 21st-century literacy for using modern ICT technologies in science teaching and learning / Metka Kordigel Aberšek .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 51-60 .
    article

    article

  2. The concept of in-service training for the long-life learning in the companies / Boris Aberšek, Metka Kordigel Aberšek .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [29 s.]. ISSN 1214-0554. ISBN 978-80-7435-014-6 (brož.) Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 6 .
    article

    article

  3. Fairy tale curriculum and education for tolerance between nations on the primary level of education / Metka Kordigel Aberšek .
    In: Proměny vzdělávání - Viribus unitis educandum. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Proměny vzdělávání - Viribus unitis educandum. s. 43-44 .
    article

    article

  4. ICT and literary education / Metka Kordigel .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 76-81 .
    article

    article

  5. Use of modern communication technologies in combination with inteligent expert system in technical education / Boris Aberšek, Metka Kordigel .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 5-9 .
    article

    article

  6. What kind of rhetoric and communication training engineers need? / Metka Kordigel Aberšek, Boris Aberšek .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [29 s.]. ISSN 1214-0554. ISBN 978-80-7435-014-6 (brož.) Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 5 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.