Search results
- 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [z anglického originálu ... přeložili Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada, 2005 . 139 s . ISBN 80-247-0969-4 . [4, currently available 4]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 - Arts marketing insights : the dynamics of building and retaining performing arts audiences / Joanne Scheff Bernstein ; foreword by Philip Kotler . San Francisco : Jossey-Bass, 2007 . xx, 294 s . ISBN 978-0-7879-7844-0 (hbk.) . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Chaotika : řízení a marketing firmy v éře turbulencí / Philip Kotler, John A. Caslione ; [překlad Tomáš Juppa] . Brno : Computer Press, 2009 . 214 s . ISBN 978-80-251-2599-1 (váz.) . [1, currently available 0]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler, Fernando Trias de Bes ; [z anglického originálu ... přeložilli Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada . 199 s . ISBN 80-247-0921-X . [5, currently available 5]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 - Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [z anglického originálu ... přeložili Hana Machková ... [et.al.] . Praha : Grada, 2004 . 855 s . ISBN 80-247-0513-3 . [15, currently available 12, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 12 2 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler with Marc O. Opresnik Harlow : Pearson, [2017] ©2017 . 669 stran . ISBN 978-1-292-14650-8. ISBN 978-1-292-14650-8 (brož.) . [5, currently available 3, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 3 1 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Marketing for hospitality and tourism / Kotler, Bowen, Makens . Harlow : Pearson, c2014 . 629 s . ISBN 978-1-292-02003-7 (brož.) . [1, currently available 0]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu / Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa] . Praha : Grada, 2008 . 236 s . ISBN 978-80-247-2439-3 (váz.) . [3, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 1 0 - Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller Boston : Pearson, [2016] ©2016 . 714, A14, E58, G10, I36 stran . ISBN 978-1-292-09262-1 (brožováno) . [2, currently available 0, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Marketing management / Philip Kotler . Praha : Grada, 2001 . 719 s . ISBN 80-247-0016-6 : . [27, currently available 23, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 23 3 0 Prezenčně 1 0 0 0