Search results

Records found: 7  
Your query: Author = "Musioł Adam"
  1. Information technology and its impact upon pedagogical innovative activities / Adam Musioł, Ryszard Gmoch .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 314-321 .
    article

    article

  2. Innowacje pedagogiczne nauczycieli jako czynnik wzrostu jakości ich dzialalności edukacyjnej / Ryszard Gmoch, Adam Musioł .
    In: Modelování ve výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Modelování ve výuce chemie. s. 163-174 .
    article

    article

  3. Kompetencje informatyczne nauczyciela / Adam Musioł .
    In: Informační technologie ve výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Informační technologie ve výuce chemie. s. 61-69 .
    article

    article

  4. Komputer jako istotne narzędzie w procesie dydaktycznym / Adam Musioł .
    In: Aktuální otázky výuky chemie [373 s.]. ISBN 80-7041-437-5 Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 260-262 .
    article

    article

  5. Nowatorstwo pedagogiczne / Adam Musioł .
    In: Aktuální otázky výuky chemie [373 s.]. ISBN 80-7041-437-5 Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 158-162 .
    article

    article

  6. Specjalista edukacji medialnej = An specialist in media education / Adam Musiał [i.e. Musioł] .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 432-437 .
    article

    article

  7. Spostrzeganie interpersonalne humoru w relacjach nauczyciel - uczeń = Interpersonal perceiving of humour in a teacher - student relationship / Adam Musioł, Sabina Musioł .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 166-172 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.