Search results
- Animační program Adobe Flash a jeho význam ve výuce chemie = Animation program Adobe Flash and its importance in chemistry education / Milada Roštejnská ... [et al.] .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 372-376 : 3 obr. . - Elektronické zpracování biochemických procesů v aplikaci Powerpoint = Electronic processing of biochemical processes by MS Powerpoint aplication / Milada Roštejnská, Helena Klímová .
In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. 5. ročník konference Alternativní metody výuky 2007. s. 34 . - Modelování biochemických pochodů pomocí prezentací / Milada Roštejnská, Renata Šulcová .
In: Modelování ve výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Modelování ve výuce chemie. s. 128-135 . - Multimediální formy studia v přípravě učitelů / Renata Šulcová, Milada Roštejnská .
In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 338-343 . - On-line výuka chemie pro talentované studenty = On-line chemistry education for talented students / Hana Böhmová, Milada Roštejnská .
In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. 7. ročník mezinárodní konference Alternativní metody výuky 2009. s. 7 . - Učitel chemie, projekty a školní experimenty / Renata Šulcová, Milada Roštejnská, Dana Pisková .
In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Aktuální otázky výuky chemie. s. 160-164 . - Vizualizace biochemických procesů prostřednictvím programu Macromedia Flash = Visualizations of biochemical processes by means of Macromedia Flash / Milada Roštejnská, Helena Klímová .
In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. 6. ročník konference Alternativní metody výuky 2008. s. 36 . - Zpracování vybraných témat z výuky biochemie / Milada Roštejnská, Helena Klímová .
In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 351-355 .