Počet záznamů: 1  

Curricular stages of critical thinking implementation in pregradual social workers training II

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Balogová, Beáta (autor)
    Údaje o názvuCurricular stages of critical thinking implementation in pregradual social workers training II / Beáta Balogová, Lenka Kvašňáková, Denisa Šoltésová
    Dal.odpovědnost Kvašňáková, Lenka (autor)
    Šoltésová, Denisa (autor)
    Fyz.popis1 schéma, 2 tabulky
    Dostupné též v elektronické podobě
    In Sociální práce v nejisté době. - S. 53-61
    Předmět.hesla sociální práce - studium a výuka
    sociální pracovníci
    odborné vzdělávání
    pregraduální příprava
    vysokoškolské studium
    kritické myšlení
    kurikulum
    Forma, žánr články ze sborníku
    AnotaceThe intention of the authors is a reflection of new approaches of the problem-based learning (its methods and forms) in pregradual training of social workers atmaster’s degree. The primary objective is to demonstrate the possibilities of application of problem-based learning into the concept of practical trainings with the parallel implementation into the conceptual framework of final qualifying thesis. The authors are showing a readiness in solution of theoretical and practical problems of the science. The result of these curricular steps should be the better quality of university student training leading to a wider range of capabilities and competencies of the following applicability on the labor market.
    Konspekt377 - Odborné vzdělávání
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    URLhttp://www.prohuman.sk/files/XII_Hradecke_dny_vedecky_sbornik.pdf
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

    Do košíku