Počet záznamů: 1  

Speciálně pedagogická diagnostika a její multidimenzionální pojetí ve vzdělávání žáků s mentálním postižením

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Franiok, Petr, 1959- (autor)
    Údaje o názvuSpeciálně pedagogická diagnostika a její multidimenzionální pojetí ve vzdělávání žáků s mentálním postižením / Petr Franiok
    In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. - S. 7-14
    Předmět.hesla speciálně pedagogická diagnostika
    speciální pedagogika
    speciální vzdělávací potřeby
    žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
    děti s mentálním postižením
    Forma, žánr články ze sborníku
    AnotaceDítě, žák s mentálním postižením je sociální bytost a stejně jako každý jiný člověk potřebuje sociální kontakty a vztahy. Nejzásadnější koncepční změnou, ke které v českém speciálním školství a speciálním vzdělávání v posledních dvaceti letech došlo, je skutečnost, že výchova a vzdělání žáků s postižením, žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se stává postupně v souvislosti s inkluzivními trendy v edukaci záležitostí široce pojatého základního vzdělávání. Současný pohled na klasifikaci a diagnostiku mentálního postižení zejména v případech dětí a žáků předurčuje významnou roli školskému poradenskému zařízení - speciálněpedagogickému centru jako místu, kde se realizuje multidimenzionální pojetí speciálněpedagogické diagnostiky.
    Child, pupil with special educational needs, mentally handicapped pupil is human being. The human being want social relationships for their development and this is possible over therapeutic interventions during multidimension operation.
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

    Do košíku