Počet záznamů: 1  

Možnosti speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce dětí s těžkým postižením za pomoci terapeutického konceptu Snoezelen

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Janků, Kateřina, 1978- (autor)
    Údaje o názvuMožnosti speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce dětí s těžkým postižením za pomoci terapeutického konceptu Snoezelen / Kateřina Janků
    In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. - S. 51-59
    Předmět.hesla speciálně pedagogická diagnostika
    děti s kombinovaným postižením
    vícenásobné postižení
    smyslové vnímání
    Forma, žánr články ze sborníku
    AnotaceCílem příspěvku je přiblížit možnosti a využití speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce skrze vybranou terapii - Koncept Snoezelen. V první části článku předkládáme teoretické vymezení osobnosti člověka s těžkým vícenásobným postižením, diagnostiky smyslové percepce a rozvrstvení vnímání člověka. Dále se ve druhé části článku zaměřujeme na definování konkrétního konceptu a možnosti využití multismyslového terapeutického konceptu Snoezelen k diagnostikování a posouzení smyslového vnímání osob s těžkým zdravotním postižením.
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

    Do košíku