Počet záznamů: 1  

Jsou žáci běžných škol společným vzděláváním "ohroženi

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Hájková, Vanda, 1964- (autor)
    Údaje o názvuJsou žáci běžných škol společným vzděláváním "ohroženi"? / Vanda Hájková
    In Acta sociopathologica IV. - S. 87-96
    Předmět.hesla integrovaná výchova a vzdělávání
    speciální vzdělávací potřeby
    žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
    pedagogické dovednosti
    Forma, žánr články ze sborníku
    AnotacePříspěvek se zaměřuje na základní otázky spojené s rozvojem společného vzdělávání v České republice, konkrétně na obavy z ohrožení žáků v oblasti jejich vzdělávacích potřeb a v oblasti podpory optimálního vývoje ve školním prostředí. Opírá se přitom o dostupné analýzy vzdělávací praxe škol, které realizují společné vzdělávání a mohou nabídnout své zkušenosti jiným školám. Prospěch žáků ze společného (inkluzivního) vzdělávání je do značné míry podmíněn přístupy pedagogů k odlišnosti žáků, jejich schopností podpořit vývoj žáka v podmínkách handicapu i nadání, popřípadě v podmínkách dvojí výjimečnosti. Pedagog s růstovým mentálním nastavením může vytvořit bezpečné vzdělávací prostředí pro žáky rozdílných schopností.
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

    Do košíku