Počet záznamů: 1  

Inovativní přístup v hodnocení chyb a sebekorekci při čtení

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Hořínková, Ivana (autor)
    Údaje o názvuInovativní přístup v hodnocení chyb a sebekorekci při čtení / Ivana Hořínková
    Fyz.popis10 grafů, 8 obrázků, 2 tabulky
    In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. - S. 47-54
    Předmět.hesla čtení
    čtení - metody
    čtenářská gramotnost
    učební pomůcky
    žáci - 1. stupeň ZŠ
    pedagogický výzkum - Česko - 2015-2016
    Forma, žánr články ze sborníku
    AnotaceExistuje několik výukových metod pro prvopočáteční čtení. Některé se upřednostňují a získávají velkou oblibu učitelů, další se naopak dostávají do pozadí. Při výběru metody se pedagogové rozhodují na základě rychlosti, jakou se žáci naučí číst. Čas a rychlost čtení textu však nejsou rozhodujícími aspekty. Učitelé by měli dbát na bezchybné čtení, které je klíčem ke správnému porozumění čteného textu. Pokud se při čtení chyby objeví, může učitelům pomoci eyetracker. Je to přístroj, který zachycuje oční pohyby, a učitel má tak možnost určit a diagnostikovat chybu, které se žák při čtení dopustil.
    There are several methods for teaching reading primordial. Some prefer and gain great popularity among teachers, more on the contrary, getting into the background. When choosing which method to educators decisions based on the speed at which pupils learn to read. Time and speed of reading the text, however, are not critical aspects. Teachers should ensure error-free reading, which is the key to a proper understanding of the text. If, when reading errors occur, can help teachers eyetracker. It's a device that captures the eye movements, and the teacher has the opportunity to identify and diagnose errors he committed student in reading.
    Konspekt028 - Čtení. Četba
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

    Do košíku