Počet záznamů: 1  

Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Matusiková, Lucja, 1971- (autor)
    Údaje o názvuInformační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace = The sources of information and impulse of advertising in the context of inter-generational comparison / Lucja Matusiková
    Fyz.popis8 tabulek
    Souběž.n.Sources of information and impulse of advertising in the context of inter-generational comparison
    In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 107-115
    Předmět.hesla marketing
    marketingová komunikace
    reklama a propagace
    marketingový výzkum - Česko
    empirický výzkum - Česko
    Forma, žánr články ze sborníku
    AnotaceMarketingová komunikace je nedílnou součástí každodenního bytí jednotlivých aktérů tržních vztahů. V poslední době se v této oblasti udála celá škála změn, jež významným způsobem ovlivňují způsob a rozsah nabídky a poptávky po zboží, a také rychlost a operativnost jeho přesunu od výrobce ke konečnému spotřebiteli. Ač se všechny tyto etapy obchodních vztahů zrychlují obecně, lze vypozorovat, že u některých spotřebitelů se novinky zabydlují pomaleji než u jiných. Kapitola si tak klade za cíl zjistit, jaké informační zdroje používají vybrané věkové skupiny ke konkrétním účelům, a také jak reagují předmětné věkové kohorty na vybrané reklamní impulzy. K potvrzení či zamítnutí nastolených hypotéz poslouží Chi-kvadrát test nezávislosti.
    Marketing communication is an inseparable part of everyday existence for individual participants of market terms. There has occurred all range of changes influencing both the way and range of supply and demand for goods as well as speed and promptitude of moving goods from the manufacturer to the final consumer. Even though all these stages of business relationship are getting faster in general, it is possible to notice that in case of some customers innovative goods are settling in slower then at the others. The chapter is also aimed to determine which information sources are used by chosen age groups to particular purposes and also how the subject of the age cohorts react to chosen advertising impulses. "Chi-Square" test of independence is being used to confirm or dismiss the established hypothesis.
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

    Do košíku