Počet záznamů: 1  

New religious movements in the world of contemporary marketing communication

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Adamík, Marek, 1980- (autor)
    Údaje o názvuNew religious movements in the world of contemporary marketing communication = Nová náboženská hnutí ve světě soudobé marketingové komunikace / Marek Adamík
    Souběž.n.Nová náboženská hnutí ve světě soudobé marketingové komunikace
    In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 124-131
    Předmět.hesla marketing
    marketingová komunikace
    náboženská hnutí - Česko
    křesťanské církve - Česko
    Forma, žánr články ze sborníku
    AnotaceThis chapter introduces issues of marketing communication with regard to new religious movements in the Czech Republic. It resolves the apparent incompatibility of the terms and analyzes selected religious organizations from the perspective of marketing mix - product, place, communication and price. To illustrate the differences between "traditional" and "new" churches, examples of Christian groups are discussed at the end of each chapter.
    Kapitola uvádí čtenáře do problematiky marketingové komunikace a nových náboženských hnutí v České republice. Pojmově se vyrovnává s jejich zdánlivou neslučitelností a vybrané náboženské organizace analyzuje z hlediska marketingového mixu - produktu, místa, komunikace a ceny. Na konci každé podkapitoly jsou pro ilustraci rozdílů mezi "tradičním" a "novým" nastíněny i některé křesťanské církve.
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

    Do košíku