Počet záznamů: 1  

Vývoj športového sponzoringu na Slovensku

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Kusá, Alena (autor)
    Údaje o názvuVývoj športového sponzoringu na Slovensku = Development of sports sponsorship in Slovakia / Alena Kusá, Veronika Pizano
    Dal.odpovědnost Pizano, Veronika (autor)
    Fyz.popis1 graf, 1 obrázek, 1 tabulka
    Souběž.n.Development of sports sponsorship in Slovakia
    In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 173-181
    Předmět.hesla marketingová komunikace
    sponzorství - Slovensko
    sport - Slovensko
    Forma, žánr články ze sborníku
    AnotaceSponzoríng ako súčasť nástroja public relations v marketingovej komunikácii sa stáva čoraz viac účinným a tendenčným nástrojom komunikácie aj napriek negativným faktorom, ktoré ho ovplyvňujú. Kapitola sa venuje sponzoringu z hľadiska významu, vývoja a trendov v marketingovej komunikácii a zameriava sa na športový sponzoring na Slovensku. Poukazuje na podmienky športového sponzoring na Slovensku s praktickým príkladom sponzorovania športu spoločnosťou Slovak Telekom.
    Sponsorship as a part of of public relations tools in marketing communications is becoming more efficient and tendentious communication tool, despite the negative factors that affect it. The chapter discusses the importance of sponsorship in terms of developments and trends in marketing communications and focuses on sports sponsorship in Slovakia. It also points to the conditions of sports sponsorship in Slovakia with a practical example of sponsorship of sport by Slovak Telekom.
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.slovenština
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

    Do košíku