Počet záznamů: 1
Handbuch Werbekommunikation
Údaje o názvu Handbuch Werbekommunikation : sprachwissenschaftliche und interdisziplinäre Zugänge / Nina Janich Dal.odpovědnost Janich, Nina, 1968- (editor)
Nakladatel Tübingen : Francke Verlag, [2012] Copyright ©2012 Fyz.popis xvi, 508 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-3-8252-8457-2 (brožováno) Edice UTB ; 8457 Poznámky Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla němčina odborný jazyk reklamní texty German language professional language advertising copy Forma, žánr příručky handbooks, manuals, etc Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média 811.112.2 - Němčina Země vyd. Německo Jazyk dok. němčina Počet ex. 1, z toho volných 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 102323 492756 Knihovna VII-N
Počet záznamů: 1