Počet záznamů: 1
Maximizing, satisficing, and consumer loaylty
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Záhlaví-jméno Ďuriník, Michal, 1988- (autor) Údaje o názvu Maximizing, satisficing, and consumer loaylty / Michal Ďuriník Správný název Maximizing, satisficing, and consumer loyalty Poznámky Chyba v názvu článku Dostupné též v elektronické podobě In Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days. - S. 177-183 (tištěný sborník), s. 183-189 (online zdroj) Předmět.hesla zákazníci spokojenost zákazníků spotřebitelské chování loajalita řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr články ze sborníku Anotace Are customers who seek the best less loyal? This theoretical paper provides brief introduction into the personality trait of maximizing (the need to find the best option possible) versus satisficing (accepting “good enough” option as satisfactory), its measures and correlates. Further, mechanisms that relate maximizing trait to consumer satisfaction and loyalty are discussed and finally, the conclusion that maximizers are less loyal than satisficers is drawn and supported with arguments. Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina URL http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf Databáze Články Odkazy - Zdroj.dok. článek
Počet záznamů: 1