Počet záznamů: 1  

Marketing aspects of clusters development based on underwear cluster in Podlaskie Voivodeship

  1. SYS0022733
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170526122423.9
    007
      
    ta
    008
      
    120224s2012----xr-||||||||||-10|-0-eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
      
    $2 Konspekt $a 338.3/.4 $x Hospodářská a výrobní odvětví $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351103
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0069335 $a Michalczuk, Grażyna $4 aut
    245
    10
    $a Marketing aspects of clusters development based on underwear cluster in Podlaskie Voivodeship / $c Grażyna Michalczuk, Urszula Widelska
    530
      
    $a Dostupné též v elektronické podobě
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0011258 $a klastry (ekonomie)
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010728 $a oděvní průmysl $2 czenas
    651
    -7
    $7 hk_us_auth*0069337 $a Podleské vojvodství (Polsko) $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0069336 $a Widelska, Urszula $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0017485 $t Hradec Economic Days 2012 $b 1st ed. $h 256 s. $z 978-80-7435-172-3 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2012 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2012 $g S. 127-131
    856
    41
    $u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_2.pdf $y Elektronická verze
    910
      
    $a HKD002 $t rm