Počet záznamů: 1  

Priestorová predstavivosť v kontexte edukačného modelu

  1. SYS0042856
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170503112627.2
    008
      
    170501s2015----xr-||||||||||-10|-0-slo-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a slo $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351573
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0417353 $a Beisetzer, Peter $4 aut
    245
    10
    $a Priestorová predstavivosť v kontexte edukačného modelu = $b Spatial imagination in the context of the educational model / $c Peter Beisetzer
    246
    31
    $a Spatial imagination in the context of the educational model
    300
      
    $b 5 obrázků
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    337
      
    $a počítač $b c $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    338
      
    $a počítačový disk $b cd $2 rdacarrier
    338
      
    $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a V schéme zručností rezonuje priestorová predstavivosť ako osobnostná vlastnosť. Jej rozvoj je potrebné realizovať v podmienkach prípravy na prax, resp. v ňom pokračovať v rámci kontinuálneho vzdelávania. Samotný proces predpokladá zo strany učiaceho sa určitý stupeň aktivity a samostatnosti. V príspevku uvádzaná stratégia rozvoja priestorovej predstavivosti je príspevkom do diskusie o tvorbe edukačného modelu. Príspevok je čiastkovým výstupom projektu KEGA č. 008PU-4/2014 Rozvoj priestorovej predstavivosti v kontexte aplikácie učebnej pomôcky.
    520
    3-
    $a In the scheme of skills spatial imagination as a personality trait resonates. Its development has to be done in terms of preparation for practice or within continuing education. The process itself, from the part of the learner's activities, assumes certain degree of activity and autonomy. Development strategy of spatial imagination mentioned in the article is the debate on the creation of an educational model. The article is partial output of the grant project KEGA č. 008PU-4/2014 The development of spatial imagination in the context of teaching aid applications.
    530
      
    $a Dostupné též v elektronické podobě
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0024478 $a prostorová představivost $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0083333 $a vizualizace (pedagogika)
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0163658 $a učební pomůcky $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0039051 $t Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2015 $x 1214-0554 $z 978-80-7435-555-4 $7 m2am $g S. 18-22
    856
    41
    $u http://www.extrasystem.com/9788087570272.pdf $y Elektronická verze
    910
      
    $a HKD002 $t rm