Počet záznamů: 1  

Využití simulačních programů ve studiu učitelství praktické přípravy

  1. SYS0042900
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170510113428.5
    008
      
    170501s2015----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351573
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0091783 $a Novák, Daniel $4 aut
    245
    10
    $a Využití simulačních programů ve studiu učitelství praktické přípravy = $b Application of simulation programs in studing of practical skills / $c Daniel Novák, Tomáš Valent
    246
    31
    $a Application of simulation programs in studing of practical skills
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    337
      
    $a počítač $b c $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    338
      
    $a počítačový disk $b cd $2 rdacarrier
    338
      
    $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Počítačové simulace jsou užitečným nástrojem umožňujícím exaktní napodobování chování biologických, technických i společenských systémů. Příspěvek popisuje jednoduché simulační nástroje zařazené do výuky studentů učitelství, které by měly vést k větší srozumitelnosti probíraných témat a zvýšení atraktivnosti výuky jako celku. V závěru je rekapitulován pedagogický průzkum vnímání takto pojaté výuky studenty.
    520
    3-
    $a Computer simulation programs are a useful tool to simulate exactly the behavior of biological, technical and social systems. The contribution describes simple simulation tools in education of future teachers, that should lead to a better understanding of discussed issues and to improve the attractiveness of the educational process. Finally, there is summarized a pedagogical survey about the perception of the education by students.
    530
      
    $a Dostupné též v elektronické podobě
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0072204 $a technické vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009706 $a počítačová věda $2 czenas $x studium a výuka
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0062838 $a simulační programy $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009042 $a počítačová simulace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008355 $a počítačem podporovaná výuka $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0091791 $a SketchUp $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0091789 $a MULTISIM $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008302 $a vysoké školy $z Slovensko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $z Slovensko $y 2014-2015 $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0091788 $a Valent, Tomáš $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0039051 $t Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2015 $x 1214-0554 $z 978-80-7435-555-4 $7 m2am $g S. 79-81
    856
    41
    $u http://www.extrasystem.com/9788087570272.pdf $y Elektronická verze
    910
      
    $a HKD002 $t rm