Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace vybraných středních pivovarů v ČR

  1. SYS0047090
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20180622132853.9
    008
      
    180013s2011----xr-||||||||||-00|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351122
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0095298 $a Kozák, Vratislav, $d 1956- $4 aut
    245
    10
    $a Marketingová komunikace vybraných středních pivovarů v ČR = $b Promotion selected breweries in the Czech Republic / $c Vratislav Kozák
    246
    31
    $a Promotion selected breweries in the Czech Republic
    300
      
    $b 2 obrázky
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
      
    $a Velké pivovary využívají nákladnou televizní reklamu, a přesto zaznamenaly v roce 2009 pokles výstavu v průměru o 5 %, a letos se očekává pokles o dalších 10 %. Naopak některé střední pivovary výrazně snížily prostředky na klasickou komunikaci, přesto výstav piva zvýšily. Mezi ně patří pivovar Bernard v Humpolci, jehož spolumajitel Stanislav Bernard úspěšně využívá buzz marketingu, tedy vzbudit rozruch. V médiích napadá své konkurenty, naposledy vyzval producenta nealkoholického piva Birell k soutěži nejkvalitnější nealkoholické pivo v ČR. Metodu word of mouth volí pivovar Svijany, který zvýšil v těchto hubených letech produkci na dvojnásobek.
    520
    3-
    $a Large breweries use expensive television advertising, and yet in 2009 they show a decrease on average by 5% this year and is expected to fall another 10%. Conversely, some middle breweries significantly cut funding for classical communication, but beer increased. These include a brewery Bernard in Humpolec, whose co-owner Stanislav Bernard, successfully used buzz marketing, therefore, raise a stir. The media attacks its competitors, as the producer called non-alcoholic beer Birell to compete for best non-alcoholic beer in the country. The method word of mouth choose the Svijany brewery, which increased in those lean years to double production.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0080110 $a reklama a propagace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0078669 $a televizní reklama $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0079327 $a pivovary $z Česko $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0011116 $a Bačuvčík, Radim $t Tradiční a nové v marketingové komunikaci $b 1. vyd. $d Zlín : VeRBuM, 2011 $h 218 s. $z 978-80-87500-04-0 (brož.) $g S. 91-98
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1