Počet záznamů: 1  

Internet v televizi, nebo televize na internetu

  1. SYS0047641
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20180906093047.6
    008
      
    180013s2011----xr-||||||||||-00|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 654 $x Telekomunikace a dálkové řízení $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351110
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0095795 $a Čada, Jan $4 aut
    245
    10
    $a Internet v televizi, nebo televize na internetu? = $b Internet in TV or TV on the Internet? / $c Jan Čada, Michal Heczko
    246
    31
    $a Internet in TV or TV on the Internet?
    300
      
    $b 3 obrázky, 1 tabulka
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
      
    $a Televizní vysílání v Evropě ukončilo svou analogovou éru a jednou z posledních zemí, kde analogové vysílání vyhasíná, je Česká republika. Vzhledem k tomu, že proces digitalizace se neúměrně protáhl, jsme v situaci, kdy se implementuje již zastaralá technologie a další transformace je doslova za dveřmi. Internet, jako neomezené médium, přinesl nevyčerpatelnou kapacitu pro video na vyžádání i pro živé přenosy. Nyní nazrála doba, kdy se televize jako médium odklání od televizoru jakožto přístroje a přijímače a přesunuje se na internet a na monitory stolních počítačů či notebooků. V budoucnu se však dočkáme návratu televizního obsahu zpět na obrazovky televizorů. Dojde také ke změnám v oblasti zadávání inzerce a zpětné vazbě diváka. Nutno podotknout, že obsahem již nebude pouze klasické video. Že se nejedná o vzdálenou budoucnost, potvrzuje probíhající řádné vysílání v Německu ve formátu HbbTV a vstup společnosti Google v kooperaci se Sony na televizní trhy v celém světě.
    520
    3-
    $a Television broadcasting in the Europe ended its analog era and one of the last countries, where the analog broadcasting is ending is Czech Republic. Because of the long digitalization process, we are in situation, where there is the old technology implemented and next transformation is needed in short time. Internet, as the unlimited medium, brings the inexhaustible capacity for video-on-demand and live broadcasting. When the television as medium diverts from the television as the device and receiver and it is moved to the Internet and to monitors of computers. But the future is different. We will wait to see the return of the television contents from the Internet back to television screens. With this change, there will come changes in the area of advertisement and in feedback of the viewer too. The content will not be only the video.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0015000 $a digitalizace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0011587 $a televizní vysílání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0095798 $a online vysílání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0114046 $a internet $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0095797 $a Heczko, Michal $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0011116 $a Bačuvčík, Radim $t Tradiční a nové v marketingové komunikaci $b 1. vyd. $d Zlín : VeRBuM, 2011 $h 218 s. $z 978-80-87500-04-0 (brož.) $g S. 200-208
    910
      
    $a HKD002 $t rm