Počet záznamů: 1  

Zkušenosti s výukou matematiky na 1. stupni ZŠ v inkluzivním prostředí

  1. SYS0049313
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20190129142523.7
    008
      
    190115s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $2 Konspekt $a 51 $x Matematika $9 13 $T . $7 hk_us_auth*m0351404
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0090806 $a Krpec, Radek, $d 1970- $4 aut
    245
    10
    $a Zkušenosti s výukou matematiky na 1. stupni ZŠ v inkluzivním prostředí / $c Radek Krpec
    300
      
    $b 13 obrázků
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
    2-
    $a Článek pojednává o možnostech výuky matematiky v inkluzivním vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. V textu jsme shrnuli možnosti využití některých didaktických matematických prostředí ve výuce matematiky včetně vlastních zkušeností a ukázek při výuce ve 3. třídě ZŠ, kde můžeme mluvit o inkluzivním vzdělávání, neboť se jednalo o třídu, ve které se nacházeli jak nadaní žáci na matematické myšlení, tak i žák, u něhož byla diagnostikována dyskalkulie.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034471 $a matematika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0012408 $a předmětová didaktika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0090104 $a inkluzivní pedagogika
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $x 3. ročník ZŠ $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0034882 $t Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech $b 1. vyd. $d Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014 $h 198 s. $z 978-80-7464-659-1 (brož.) $7 m2am $g S. 191-198
    910
      
    $a HKD002 $t rm