Výsledky vyhledávání

  1. The process of natural science education in primary school : the importance of chemistry component / Vincentas Lamanauskas .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 13-20 : 1 tab. .
    článek

    článek


  2. Early scientific education - represented by student-laboratory "Schülerlabor NESSI-Lab" / Andreas Kometz, Michael Urbanger .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 21-31 : il. .
    článek

    článek


  3. Chemia w polskim gimnazjum = Chemistry course in Polish grammar school (gymnasium) / Jan Rajmund Paśko .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 32-38 .
    článek

    článek


  4. Vanillin zwischen Basiskonzepten und Fachmethoden der Chemie - ein experimenteller Beitrag für Schule und Hochschule = Vanillin between basic concepts and technical methods in chemistry - a contribution to the chemistry at the higher school and the university / Katrin Sommer .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 39-46 : il. .
    článek

    článek


  5. Wiedza o nauce w kształceniu chemicznym = Knowledge on science in chemical education / Ryszard M. Janiuk .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 54-63 .
    článek

    článek


  6. Uplatňovanie vedeckých poznatkov pri rozvoji chemickej vzdelanosti = Application of scientific knowledge to development of chemical knowledge / Milan Melicherčík, Danica Melicherčíková .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 64-72 : 4 tab., il. .
    článek

    článek


  7. Dominanty razvitija chimičeskogo obrazovanija i didaktiki chimii v XXI veke = Dominants and tendencies of development of chemical education and didactic of chemistry / Ninel Kuznecova .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 73-82 .
    článek

    článek


  8. Vybor soderžanija, form i metodov obučenija chimii na osnove učeta stilej myšlenija učaščichsja = Choosing of chemistry teaching methods on the basic of taking into account students´mode of thinking / Marat Akhmetov .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 83-92 : 9 tab., schéma .
    článek

    článek


  9. Koncepcje uczenia się w percepcji studentów = Conception of learning among students / Aleksander Sztejnberg .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 93-102 : il. .
    článek

    článek


  10. Zavádzanie problémových metód do vyučovania chémie a ich vplyv na efektivitu vyučovania = Implementation of problem solving methods into chemistry teaching and its influence on the efficiency of teaching process / Renata Bellová .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 103-111 : 3 grafy .
    článek

    článek