Výsledky vyhledávání

  1. Advanced manufacturing systems : strategic management and implementation / edited by Joseph Sarkis and Hamid R. Parsaei . Amsterdam : Gordon and Breach Science Publishers, 1999 . xiv, 387 s . ISBN 90-5699-673-8 .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
  2. Align IT : business impact through IT / Richard Wyatt-Haines . Hoboken : Wiley, c2007 . xx, 449 s . ISBN 978-0-470-03039-4 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Alignment : systémové vyladění organizace : jak využít Balanced Scorecard k vytváření synergií / Robert S. Kaplan & David P. Norton ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2006 . 310 s . ISBN 80-7261-155-0 (váz.) : .   [3, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
  4. Analýza podniku v rukou manažera : 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení / Monika Grasseová, Radek Dubec, David Řehák . Brno : BizBooks, 2012 . 325 s . ISBN 978-80-265-0032-2 (váz.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Analýza podniku v rukou manažera

    kniha

  5. Analýza v rukou manažera : 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení / Monika Grasseová, Radek Dubec, David Řehák. . Brno : Computer Press, 2010 . 325 s . ISBN 978-80-251-2621-9 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  6. Balanced Scorecard : strategický systém měření výkonnosti podniku / Robert S. Kaplan, David P. Norton ; [z anglického originálu ... přeložil Marek Šusta] . Praha : Management Press, 2005 . 167 s . ISBN 80-7261-124-0 (váz.) .   [2, z toho volných 1, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
  7. Bringing technology and innovation into the boardroom : strategy, innovation, and competences for business value . New York : Palgrave Macmillan, c2004 . xx, 414 s . ISBN 0-333-99459-0 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  8. B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s . ISBN 80-86419-94-0 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  9. Business plán : krok za krokem / Radim Červený ... [et al.] . V Praze : C.H. Beck, 2014 . xvii, 211 stran . ISBN 978-80-7400-511-4 (brožováno) .   [2, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0020
  10. Business process management and the balanced scorecard : using processes as strategic drivers / Ralph F. Smith . Hoboken : John Wiley & Sons, 2007 . x, 227 s . ISBN 0-470-04746-1 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100