Výsledky vyhledávání

  1. Marketing očima světových marketing manažerů / Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, c2006 . [24], vi, 572 s . ISBN 80-251-1273-X (váz.) : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  2. Mezinárodní management / Dana Zadražilová . Praha : Oeconomica, 2007 . 182 s . ISBN 978-80-245-1243-3 (váz.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  3. Mezinárodní management / Dana Zadražilová . Praha : Oeconomica, 2004 . 182 s . ISBN 80-245-0683-1 (váz.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  4. Vojenská strategie / [editoři Vlastimil Galatík, Antonín Krásný, Karel Zetocha . Praha : Ministerstvo obrany ČR - Prezentační a informační centrum, 2008 . 343 s . ISBN 978-80-7278-475-2 (brož.) : .   [4, z toho volných 3, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Prezenčně1000