Výsledky vyhledávání

  1. Ako ďalej s výpočtami v chémii? = The future of chemistry calculations / Mária Lichvárová, Jana Šimková .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 102-108 : 1 tab., 3 grafy .
    článek

    článek

  2. Ako vnímajú problematiku výtvarného nadania vysokoškolskí študenti / Daniela Valachová, Martina Pavlikánová .
    In: Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014. ISBN 978-80-7464-660-7 (brož.). S. 143-151 (nečíslované strany) .
    článek

    článek

  3. Aktywność strategiczna studentów podczas uczenia się z tekstów podręcznikowych / Aleksander Sztejnberg, Józef Hurek .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 169-175 .
    článek

    článek

  4. Analiza umiejętności wykonywania obliczeń chemicznych przez studentów I. roku chemii = The analysis of the first year chemistry students skills of solving chemical problems (calculations) / Krystyna Wojciechowska, Krzysztof Wojciechowski .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 300-305 : 2 grafy .
    článek

    článek

  5. Analiza wyników egzaminu z przedmiotu podstawy chemii studentów kierunku chemia = The analysis of the chemistry students exams results from general chemistry / Krzysztof Wojciechowski, Krystyna Wojciechowska .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 306-311 : 2 tab., 2 grafy .
    článek

    článek

  6. Analýza štatistických indikátorov integrácie žiakov se špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami na Slovensku v období 2003 až 2014 / Peter Krajčí .
    In: Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014 [198 s.]. ISBN 978-80-7464-659-1 (brož.). S. 38-49 .
    článek

    článek

  7. Analýza zájmu uchazečů o studium učitelství technických předmětů = Analysis of the interest of applicants teaching technical subjects / Pavel Cyrus, Patrik Matejsek .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015. ISSN 1214-0554. ISBN 978-80-7435-555-4. S. 44-46 . http://www.extrasystem.com/9788087570272.pdf .
    článek

    článek

  8. Aplikácia PDCA cyklu vo vyučovacom procese / Roman Hrmo, Lucia Krištofiaková .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 38-41 : 4 tab. .
    článek

    článek

  9. A překvapení se nekoná / Miroslav Ulrich, Karel Zatloukal .
    In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 291-293 .
    článek

    článek

  10. Attitude of mathematics teacher towards the use of computer technology in classroom / Muhammad Tanveer Afzal, Muhammad Azeem .
    In: Proceedings of the 8th International Conference on Technology in Mathematics Teaching [x, 46 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 978-80-7041-285-5 (brož.) International Conference on Technology in Mathematics Teaching. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. S. 36-37 .
    článek

    článek