Výsledky vyhledávání
- (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze / Martin Kaleja Opava : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik, 2015 . 109 stran . ISBN 978-80-7510-160-0 (brožováno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - 100 kreativních metod a her na semináře a workshopy / Zamyat M. Klein ; překlad Iva Michňová Praha : Grada, 2012 . 179 stran . ISBN 978-80-247-4023-2 (brožováno) . [5, z toho volných 4]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 1 0 - A qualified teacher in every classroom? : appraising old answers and new ideas / edited by Frederick M. Hess, Andrew J. Rotherham, and Kate Walsh . Cambridge : Harvard Education Press, c2004 . 330 s . ISBN 1-891792-20-2 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Aggressiv und unaufmerksam : die Aufgaben des Lehrers bei Schulschwierigkeiten / Barbara Hanke . München : Urban & Schwarzenberg, 1978 . 229 s . ISBN 3-541-40272-5 . [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Prezenčně 1 0 0 0 - Approaches to learning : a guide for teachers / Anne Jordan, Orison Carlile, Annetta Stack . Maidenhead : Open University Press, 2008 . ix, 278 stran . ISBN 978-0-33-522670-2 (brožováno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - The art and science of teaching : a comprehensive framework for effective instruction / Robert J. Marzano Alexandria, Va : ASCD, Association for Supervision and Curriculum Development, 2007 . viii, 221 stran . ISBN 978-1-4166-0571-3 (brožováno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Asian/American scholars of education : 21st century pedagogies, perspectives, and experiences / Nicholas D. Hartlep, Amardeep K. Kahlon, and Daisy Ball, editors ; foreword by Sydney Freeman, Jr. ; afterword by René Antrop-González New York : Peter Lang, [2018] ©2018 . xxi, 203 stran . ISBN 978-1-4331-4946-7 (brožováno). ISBN 978-1-4331-4947-4 (vázáno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Assessment for learning: why, what and how? / Dylan Wiliam . London : University of London, Institute of Education, 2009 . 40 stran . ISBN 978-0-85473-788-8 (brožováno) . [3, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 3 0 - Basiswissen Lehrerbildung: DaZ unterrichten / Hartmut Günther, Gabriele Kniffka, Gabriele Knoop, Thomas Riecke-Baulecke (Hrsg.) ; mit Beiträgen von: Maike Abshagen, Michael Becker-Mrotzek, Stefan Brömel, Silvia Dahmen, Hartmut Günther, Simone, Jambor-Fahlen, Jörg Kilian, Gabriele Kniffka, Markus Linnemann, Birgit Neuer, Andrea Óhidy, Inger Petersen, Thomas Riecke-Baulecke, Jörg Roche, Heinz-Elmar Tenorth, Elisabetta Terrasi-Haufe Seelze : Klett/Kallmeyer, 2017 . 208 stran . ISBN 978-3-7727-1096-4 (brožováno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Basiswissen Lehrerbildung: Inklusion in Schule und Unterricht : Grundlagen in der Sonderpädagogik / Birgit Lütje-Klose, Thomas Riecke-Baulecke, Rolf Werning (Hrsg.) Seelze : Klett/Kallmeyer, 2018 . 367 stran . ISBN 978-3-7727-1156-5 (brožováno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0