Výsledky vyhledávání

  1. E-learning pro seznámení s učebními styly / Matěj Seifert, Andrea Vedralová .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010 [295 s.]. ISBN 978-80-7435-067-2 (brož.) E-learning 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 201-204 .
    článek

    článek

  2. Je spisovanie výhod e-learningu skutočne výhodné? / Branislav Nižnanský, Lucia Zvedelová .
    In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 219-230 .
    článek

    článek

  3. Odvozování e-learningových aplikací z druhu a teorie učení / Jiří Nikl .
    In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 213-218 .
    článek

    článek

  4. Optimalizace lidského učení / Bohumír Blížkovský .
    In: Systémová pedagogika. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2005. Systémová pedagogika. s. 19-25 .
    článek

    článek

  5. Význam kombinovaného modelu učení pro interoperabilitu znalostí / Roman Kvasnička, Ludmila Dömeová, Hana Vydrová .
    In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 324 .
    článek

    článek

  6. Wpływ technologii informacyjnych na rozwój teorii uczenia się / Wojciech Walat .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [213 s.]. ISBN 978-80-7041-752-2 Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. s. 198-202 .
    článek

    článek