Výsledky vyhledávání

  1. Analysis of the natural science curricula in compulsory 9-year primary school in Slovenia / Nika Golob .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Integration in science and technical education. s. 45-49 .
    článek

    článek

  2. Badanie możliwości wczesnego wprowadzenia pojęcia mol / Piotr Bieniek, Hana Gulińska .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 135-139 .
    článek

    článek

  3. CD Podniková ekonomika 3 / Helena Sedláčková, Hana Mikovcová, Jakub Vosátka .
    In: Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2002 [220 s. +]. ISBN 80-7041-509-6 E-learning 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 91-98 : 5 obr. .
    článek

    článek

  4. The constructivist perspective and teaching integrated science: making science accessible to all students / Danuše Nezvalová .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 42-51 .
    článek

    článek

  5. Dilemmas of implementation of interdisciplinary problems of science into the school curricula / Anna Florek .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 449-453 .
    článek

    článek

  6. Dostosowanie ofert edukacyjnych szkół wyższych do potrzeb rynku pracy / Katarzyna Hodyra .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 25-27 .
    článek

    článek

  7. Ekologická výchova ve škole / Ivo Králíček .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Rozšiřující studium učitelství přírodovědných předmětů. s. 55-62 .
    článek

    článek

  8. E-learningový kurz Makroekonomie I / Vladimír Bureš, Ladislav Hájek .
    In: Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2003 [323 s. +]. ISBN 80-7041-965-2 E-learning 2003. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 17-22 : 2 obr. .
    článek

    článek

  9. An example of introduction integrated teaching of physics, chemistry and biology to basic school curriculum in Germany / Pavel Opatrný, Martin Bílek .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Integration in science and technical education. s. 50-54 .
    článek

    článek

  10. Experiment in integrated science teaching / Mária Kováčiková, Miroslav Prokša .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Integration in science and technical education. s. 55-61 .
    článek

    článek