Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 43  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0014619 amg^"
  1. 33 rad jak pečovat o zákazníka / Jiří Brabec . Brno : Computer Press, 2004 . iv, 106 s . ISBN 80-251-0325-0 (brož.) : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  2. 42 častých námitek zákazníků a nejlepší odpovědi na ně : techniky oslabování a vyvracení námitek s cvičeními . Bratislava : Uniapress, 1992 . 1 sv .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [z anglického překladu finské knihy ...přeložila Alena Svozilová] . Praha : Grada, 2007 . 158 s . ISBN 978-80-247-1814-9 (váz.) .   [4, z toho volných 1, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0120
    Prezenčně1000
  4. Aktivní vztah k zákazníků pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling . Praha : Grada, 2002 . 192 s . ISBN 80-247-0569-9 : .   [9, z toho volných 9]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0900
  5. Bezkonkurenční služby zákazníkům : test kvality / David Freemantle . Praha : Management Press, 1996 . 162 s . ISBN 80-85943-26-3 .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  6. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglickébho originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  7. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : .   [5, z toho volných 4, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
    Prezenčně1000
  8. Consumer Behavior : Concepts and Applications . New York : McGraw-Hill, 1993 . 788s . ISBN 0-07-038767-2 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  9. Consumer Behavior : Implications for Marketing Strategy . Homewood : Irwin, 1989 . 796 s . ISBN 0-256-06331-1 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  10. Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] / Hana Lošťáková a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 268 s . ISBN 978-80-247-3155-1 (váz.) .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.