Výsledky vyhledávání

  1. Deeper learning, dialogic learning, and critical thinking : research based strategies for the classroom / edited by Emmanuel Manalo . London ; New York : Routledge, 2020 . xxii, 363 stran . ISBN 978-0-367-26225-9 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  2. Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou / Michal Černý  Brno : Masarykova univerzita, 2019 . 190 stran . ISBN 978-80-210-9330-0 (brožováno) .   [2, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0020
    Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou

    kniha

  3. ICT in educational design : processes, materials, resources. Vol. 9 / scientific editor Eunika Baron-Polańczyk ; review Elżbieta Perzycka, Irene Krebs  Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2016 . 230 stran . ISBN 978-83-7842-258-7 (brožováno) . ISSN 2450-3967 . https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnx1emtubWR8Z3g6NjRkYzFhMThhN2Y5YjEz .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. Informačné a komunikačné technológie - prostriedok zvyšovania efektivity edukačného procesu / Peter Polakovič, Rozmarína Dubovská, Klára Hennyeyová  Praha : Extrasystem Praha, 2016 . 103 stran . ISBN 978-80-87570-31-9 (brožováno) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  5. Informační gramotnost jako veřejný zájem, politika a norma : návod na tvorbu koncepčních dokumentů v oblasti informačního vzdělávání / Michaela Dombrovská  Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2018 . 149 stran . ISBN 978-80-246-3969-7 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Informační gramotnost jako veřejný zájem, politika a norma

    kniha

  6. Mezinárodní šetření ICILS 2013 : hlavní zjištění : počítačová a informační gramotnost českých žáků  [Praha : Česká školní inspekce, 2014] . 7 stran . ISBN 978-80-905632-8-5 (v knize neuvedeno ; brožováno) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  7. Mezinárodní šetření ICILS 2013 : shody a rozdíly v počítačové a informační gramotnosti mezi vybranými evropskými zeměmi / Josef Basl, Lucie Bird, Simona Boudová, Vladislav Tomášek  Praha : Česká školní inspekce, 2015 . 33 stran . ISBN 978-80-88087-02-1 (brožováno) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  8. Mezinárodní šetření ICILS 2013 : silné a slabé stránky českých žáků v testu počítačové a informační gramotnosti / Josef Basl, Lucie Bird, Simona Boudová, Vladislav Tomášek  Praha : Česká školní inspekce, 2015 . 33 stran . ISBN 978-80-88087-01-4 (brožováno) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  9. Národní zpráva šetření ICILS 2013 : počítačová a informační gramotnost českých žáků / Josef Basl, Simona Boudová, Lucie Řezáčová  Praha : Česká školní inspekce, 2014 . 57 stran . ISBN 978-80-905632-6-1 (brožováno) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  10. New directions in human information behavior / edited by Amanda Spink and Charles Cole . Dordrecht : Springer, 2006 . vi, 254 s . ISBN 1-4020-3667-1 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100