Výsledky vyhledávání

  1. B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s . ISBN 80-86419-94-0 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Čo je trhová ekonomika? / Michael Watts . [S.l. : Informačná agentúra USA], 1992 . 32 s .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Firemní kultura a lidské zdroje / Zdeněk Šigut . Praha : ASPI, 2004 . 87 s . ISBN 80-7357-046-7 .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  4. Pricing : zásady a postupy tvorby cen / Nessim Hanna, H. Robert Dodge ; [z anglického originálu ... přeložil František Freiberg] . Praha : Management Press, 1997 . 203 s . ISBN 80-85943-34-4 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  5. Soutěžní politika a fúze v evropském kontextu / Josef Bejček . Brno : Masarykova univerzita, 2010 . 389 s . ISBN 978-80-210-5067-9 (brož.) .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  6. The theory of business enterprise / by Thorstein Veblen ; with a new introduction by Douglas Dowd . New Brunswick : Transaction, 2006 . xx, 400 s . ISBN 0-87855-699-0 .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200