Výsledky vyhledávání
- Agresivita a šikanovanie v školskom prostredí : príčiny a prevencia / Peter Jusko .
In: Socialia 2002 [300 s.]. ISBN 80-7041-557-6 Socialia 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 134-141 : 5 tab. . - Agresivní jednání v prostředí školy = Aggressive behavior in the school environment / Ivana Kratochvílová .
In: Socialia 2010 [457 s.]. ISBN 978-80-7435-091-7 (brož.) Socialia 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 208-212 . - Ergonomie a její vliv na výkon žáka v praktických činnostech / Libor Pinl .
In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 72-75 : il. . - Jak preferují žáci školní prostředí? / Leona Dolejšová, Stanislav Pelcák .
In: Socialia 2002 [300 s.]. ISBN 80-7041-557-6 Socialia 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 50-55 . - Jakou zátěž představuje pro naše děti současná škola? / Eva Urbanovská .
In: Socialia 2002 [300 s.]. ISBN 80-7041-557-6 Socialia 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 321-325 . - Kvalita školního klimatu z pohledu studentů, učitelů a rodičů / Jana Kašpárková .
In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 379-383 . - Problémy v realizaci prevence sociálních deviací ve školním prostředí a jejich možná řešení = Issue of implementation prevention of social deviance at school milieu/enviroment and its possibility of solution / Václav Bělík .
In: Socialia 2010 [457 s.]. ISBN 978-80-7435-091-7 (brož.) Socialia 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 72-78 . - Sexové role ve škole (součást skrytého kurikula) / Jiří Prokop .
In: Socialia 2002 [300 s.]. ISBN 80-7041-557-6 Socialia 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 238-243 . - Vliv školního prostředí na vyjadřování mladé generace / Kamila Vodrážková .
In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 159-163 . - Wpływ środowiska rodzinnego na aspiracje szkolno - zawodowe dzieci / Fryderyk Drejer .
In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 359-363 .